III. ПОРЪЧКА

III. ПОРЪЧКА

Как да поръчам онлайн?

За да регистрирате поръчка е необходимо да изберете желаните продукти, като разгледате състава на продукта, неговите размери, а след това отбележите избрания от Вас размер.
След като сте избрали желания продукт, трябва да го добавите във виртуалната кошница, като кликнете върху бутон „Добави в количката“.

За да разгледате добавените продукти, влезте в количка, като кликнете върху бутон „Общо“ в горната дясна част на страницата.

След като разгледате избраните от Вас продукти от количката, за да завършите поръчката, трябва да кликнете върху бутон „Продължи“.

Преди да кликнете бутон „Завърши поръчка“, който означава, че поръчката ще бъде регистрирана, необходимо е да попълните формуляра с Вашите данни, а именно: адрес на фактуриране, адрес за доставка и начин на плащане.

След попълването на данните за доставка, за да продължите трябва да се съгласите с Общите условия и да кликнете върху бутонa „Завърши поръчка“.

Ако срещнете проблеми при завършването на поръчката, не се колебайте да се свържете с нас по имейл: sales@ppt.bg или на телефон + 359 2/492 51 93.

Как мога да променя поръчката?

За съжаление вече регистрираната от Вас поръчка не може да бъде променена.
Ако желаете да анулирате поръчката, моля да се свържете с нас по телефонa.

Как мога да платя?

Можете да платите чрез следните начини за плащане:
- наложен платеж - плащане в брой на куриера при доставката
- онлайн чрез банкова карта
- чрез банков превод

Защо не се обработва поръчката ми?

В случай, че сте отказали повече от 20% от стойността на поръчките, „ПЕ ПЕ ТЕ ПРИ ПУР ТОА БЪЛГАРИЯ“ ЕООД си запазва правото да преустанови доставката на поръчки за неопределен период от време.
За да можете отново да поръчвате, моля да се свържете с нас по имейл: sales@ppt.bg или с отдел Връзки с клиенти на телефон + 359 2/492 51 93.

Мога ли да поръчам продукти по телефона?

За съжаление поръчките не могат да бъдат извършвани по телефон, а само онлайн, използвайки стъпките от раздел „Как да поръчам онлайн?“