II. МОЯТ АКАУНТ

II. МОЯТ АКАУНТ

Как се създава клиентски акаунт?

За създаване на клиентски акаунт, трябва да кликнете върху бутона „Влез“ в горната дясна част на сайта и да изберете опцията „Нов акаунт“.

При избирането на опцията „Нов акаунт“, ще се отвори нова страница, където да попълните с необходимите данни за създаването на нов акаунт, като име и фамилия, имейл адрес, телефонен номер, адрес за доставка и парола. Имейлът и паролата ще се използват за влизане във Вашия акаунт.

Всички тези данни са задължителни и ще бъдат използвани за връзка с Вас след като регистрирате поръчка. Поради това Ви молим да бъдат попълнени коректно.

Последната стъпка е да се съгласите с Общите условия на нашия сайт като кликнете върху бутона „Съгласен съм с Общите условия“.

На същата страница, можете да се абонирате за нашия бюлетин чрез избирането на опцията „Желая да получавам бюлетина на ПЕ ПЕ ТЕ

За да завършите създаването на клиентския акаунт, кликнете върху бутона „Създай акаунт“.

При завършване на създаването на клиентския акаунт, на екрана ще се появи съобщение, потвърждаващо успешното му създаване.

Как се влиза в клиентски акаунт?

В случай, че вече имате клиентски акаунт и желаете да влезете в профила си, трябва да изберете опцията „Влез“ от горната дясна част на страницата.

След това ще се отвори прозорец, където трябва да въведете Вашите имейл и парола, а след това да кликнете върху бутона „Влез“.

Как да възстановя паролата си?

Ако сте забравили паролата на Вашия акаунт, можете да я възстановите като изберете опцията „Възстанови паролата“ от прозореца за влизане в клиентския акаунт.

След като изберете опцията „Възстанови паролата“, ще се отвори прозорец, където трябва да попълните с имейла, с който сте се регистрирали при създаването на акаунта и да кликнете върху бутона „Изпрати парола“. На този имейл адрес ще Ви изпратим данните за влизане в акаунта Ви.